Avatar billede djthomas Nybegynder
23. november 2010 - 11:58 Der er 2 kommentarer

Deplay hostfile

Jeg har lavet mig et lille VB scrip, som jeg har sat til at blive kørt som en Computer setting i GPMC.

Scriptet ser således ud:

Const OverwriteExisting = True
Set objFSO = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
objFSO.CopyFile "\\server\hosts", "c:\Windows\system32\drivers\etc\", OverwriteExisting

Scriptet virker fint, når det bliver kørt fra en eleveret promt, men host filen bliver ikke kopieret når jeg kører scriptet via GPO

Jeg har tjekket at scriptet rent faktisk bliver kørt ved opstart og det gør det. Der sker bare ikke noget med at kopiere min host file.

Nogen bud på hvorfor?
Avatar billede riversen Nybegynder
24. november 2010 - 06:15 #1
copyfile returnerer vil en eller anden værdi... gem den og se hvad den siger
Avatar billede GooFY79 Nybegynder
26. november 2010 - 18:58 #2
Nu ved jeg ikke om det er taste fejl,

men du skriver:

....CopyFile "\\server\hosts", ".........

Kan det være fejlen? \\server\share\hosts må være mere rigtig.