Avatar billede toudal Nybegynder
02. december 2010 - 23:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Explorer, Facebook og Adobe Flash Player - fejl.

Min kone er den lykkelige ejer af en HP med Windows 7, der nu har fået den skøre idé, at den ikke kan finde Adobe Flash Player.
Når hun går Facebook og vil køre et spil d. f.eks. hedder Farmwille, melder den at Flash Player ikke eksisterer.
Denne forsøger vi så at installere. Og så virker det en gang imellem en enkelt gang, så er den samme fejl oppe igen. Det er et nyt problem der er opstået her. Der er ikke iøvrigt foretaget nogen ændringer på computeren.
Er der nogen der ved hvor denne blokering skal findes.

Med venlig hilsen
Hans Toudal
Avatar billede milter Ekspert
02. december 2010 - 23:51 #1
Prøv at fjerne den gamle Flash Player. Føld vejledningerne i linket, inklusiv vejledningen mht. fjernelse af den gamle. Installer så den nye manuelt som beskrevet i linket herunder:

http://kb2.adobe.com/cps/191/tn_19166.html#main_ManualInstaller
Avatar billede milter Ekspert
02. december 2010 - 23:55 #2
Avatar billede wichcon Nybegynder
03. december 2010 - 09:45 #3
En mulighed kan være at i kører IE i 64 bit og har forsøgt at installerer flash i 32 bit. Det skaber ofte det problem.
Prøv at gå i start -> alle programmer og så Internet explorer
IKKE  Internet Explorer (64-bit).
Gå herefter på facebook og ind i farmvill og så installerer flash hvis den beder om det.

Hvis dette løser dit problem så er det bare at slette din genveje på skrivebordet til IE og lægger en genvej ud på skrivebordet fra IE i 32 bit versionen.

Håber dette løser dit problem
Avatar billede toudal Nybegynder
17. december 2010 - 02:04 #4
Tak for det gode råd.
Det var Explorer 64-bit udgaven der var årsagen.
Tak for hjælpen.