Avatar billede odajensen Nybegynder
09. december 2010 - 03:55 Der er 3 kommentarer

Upload til server med dream weaver - server unresponsive

Hej Eksperter

Jeg har modificeret en template website og forsoeger at putte websiden op paa serveren. Har indsat korrekt information i "manage site" osv, og remote destinationsmappe er public_html

Men serveren "time out" og "svarer ikke" for visse filer, og websiden kommer ikke op.

Har proevet baade med "put" og "synchronize"

Jeg har tidl. uploaded en simple "under construction" html version med et logo, den var der ingen problemer i.

Min host er CrazyDomains: http://crazydomains.com.au/
Deres support er ikke noget at raabe hurra for.

Jeg har travlt - arbejder som marketing manager for et meget lille firma og det en ikke meningen jeg skal bruge for meget tid paa tekniske sysler, men der er ingen andre til at goere det og websiden er et strategisk vigtigt punkt i marketing planen.

Hurtig hjaelp til at faa det loest vil blive vaerdsat meget.

Tak paa forhaand.

Venlig hilsen
Anne
Avatar billede odajensen Nybegynder
09. december 2010 - 03:57 #1
Efter mere end 3 timer proever dream weaver stadig at uploade: "Waiting for server".
Avatar billede mikkeltheman Nybegynder
09. december 2010 - 04:37 #2
Filezilla til upload af filer til ftp! Dw duer ikke til andet end at få hjælp til weddesign:)) få dig notepad++ og kode der.
Avatar billede odajensen Nybegynder
09. december 2010 - 14:06 #3
OK fik websiden op med Window's indbyggede ftp program (My Network Places).

@mikkelman: jeg er glad for dream weaver. Jeg er ikke designer og har ingen planer om at at spendere timevis paa at lave min egen kode i notepad. Vi har koebt en template og dream weaver er super nem til at modificere indholdet til vores brug fordi man kan se i "design" /live code vinduet hvad det er man laver. og dermed faa en firma webside op hurtigt, billigt og den ser godt ud. og saa komme videre med det mere overordnede som jeg egentlig er ansat til.