Avatar billede tniels Nybegynder
09. december 2010 - 12:08 Der er 5 kommentarer

Absolute sti til WebResource.axd

Har har et website, der henter det meste data fra et andet website, og derfor bruger jeg i min HTML et base-tag, som peger på det andet website. På den måde kan jeg bruge alt indholdet fra den anden server unden at skulle skrive alle absolute stier.

Mit problem er så bare, at når jeg bruger form elementer i .Net, linker den automatisk til WebResource.axd sådan:
<script src="/WebResource.axd?...
Og derfor tror browseren, at den skal hente WebResource.axd fra det andet website.

Så mig spørgsmål er, om der er nogen måde hvorpå jeg kan ændre det, så den i stedet for henter fra:
<script src="http://mitsite/WebResource.axd?...
Avatar billede hooh Nybegynder
09. december 2010 - 16:34 #1
Man kan vist skrive noget lign.

<script src="<%=this.ResolveUrl("~/WebResource.axd?")%>" ...>

ellers kan du få sat domænet på her

<script src="<%=Request.ServerVariables("server_name")%>/WebResource.axd?" ...>
Avatar billede tniels Nybegynder
09. december 2010 - 16:53 #2
Det er desværre lidt mere kompliceret end det. Problemet er, at <script src="/WebResource.axd... bliver genereret automatisk af serveren. Så jeg har ikke umiddelbart mulighed for at tilføje noget på den måde.

Så jeg har brug for et andet bud.
Avatar billede hooh Nybegynder
09. december 2010 - 18:59 #3
Nååh ja...doh..

Måske kan du bruge nedenstående link:

http://www.urlrewriting.net/149/en/home.html

her kan du måske sådan noget lign. :

      <add name="Rewrite"  virtualUrl="/WebResource.axd(*)"
          rewriteUrlParameter="ExcludeFromClientQueryString"
          destinationUrl="http://www.domainname.dk/WeWebResource.axd$1"
          ignoreCase="true" />
Avatar billede tniels Nybegynder
10. december 2010 - 09:07 #4
Desværre er det også lidt den omvente løsning.

Man ville nok kunne få det til at virke på denne måde, hvis filen pegede det rigtige sted hen, og man så ville have det til at pege et andet sted. Men I dette tilfælde peger den desværre det "forkerte" sted, så denne rettelse vil desværre ikke blive opfanget.
Men tak for budet.
Avatar billede hooh Nybegynder
10. december 2010 - 10:47 #5
NP - Så har jeg desværre ikke noget bud på hvordan det kan løses..