Avatar billede thosko Juniormester
14. december 2010 - 11:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

"Windows værtsproces (Rundll32) er holdt op med at fungere"

Hej Eksperten.dk

Jeg har et problem der popper op igen og igen når jeg går ind i en mappe med videofiler. I mapperne er der blandt andet BUP, IFO og VOB filer.
Så popper Windows op med "Windows værtsproces (Rundll32) er holdt op med at fungere" og jeg kan kun annulere og derefter lukker Windows mappen. Det sker gang på gang!
Jeg bruger Windows Vista

Håber I kan hjælpe og guide mig til at få det væk...
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
14. december 2010 - 11:43 #1
Det lyder som nogle codecs der er blevet korrupte. Jeg anbefaler dig at installere K-Lite codec pack og sørge for at "reparer ødelagte codecs" er valgt.

http://www.codecguide.com/download_kl.htm
Avatar billede thosko Juniormester
17. januar 2011 - 20:58 #2
Det fungerede desværre ikke :(

Andre løsninger?
Avatar billede thosko Juniormester
01. november 2011 - 20:30 #3
Har stadig ingen løsninger men svarer for at lukke tråden...