Avatar billede fibs Novice
18. december 2010 - 00:08 Der er 3 kommentarer

Trendnet 634 Router

Hej

Så snart jeg slår trådløst net til på ovennævnte Router smider den IP'en fra udbyderen (Dansk kabel TV) ca. hvert 10'ende minut

Nogen der har en løsning på det problem

Fibsdk
Avatar billede fibs Novice
18. december 2010 - 01:16 #1
Tilføjelse

Efter nettet hele aftenen har hoppet af og på, slog jeg trådløst net fra i router og så kørte jeg ca. 1 time, skrev spørgsmålet, men nu er problemet der hele tiden (om det er med eller uden trådløst slået til!

Fibsdk
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. december 2010 - 20:21 #2
Lyder lidt som en Router fejl.
Har du prøvet at opdatere firmware på den?
Avatar billede fibs Novice
19. december 2010 - 00:08 #3
Firmware opdateret og fejlen var et af netkortene, det er skiftet og nu kører alt perfekt
fibsdk