Avatar billede MLundager Nybegynder
18. december 2010 - 11:25 Der er 3 kommentarer

Computer Problem med spil

Hej en af mine venner har lige købt en saml selv pc og jeg har hjulpet ham med at bygge den, den virker helt perfekt undtagen
når han skal spille spil så siger han det lagger rigtig meget.

hans graphic kort er: Radeon HD 5770

er der nogen der ved hvad problemet kan være?

tak på forhånd:D
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2010 - 13:31 #1
Avatar billede MLundager Nybegynder
18. december 2010 - 13:39 #2
Jeg har udgivet point nu på dem. vil du så ikke svare på mit spørgsmål?:D
Avatar billede 220661 Ekspert
18. december 2010 - 13:49 #3
Ja på dem der var gule. Men der er jo stadig nogle der kræver din opmærksomhed.
Kiggede nogle af dem igennem, hvor hjælperne afventer din tilbagemelding.