Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
21. december 2010 - 01:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Cookie-problem forhindre mig i at logge på facebook?!!

som overskriften siger har jeg et problem med at at logge på facebook. hver gang jeg prøver får jeg en meddelelse om at cookies ikke er slået til. jeg bruger google chrome, men hverken firefox eller internet explore virker.. hvad er der galt?!
Avatar billede vejmand Juniormester
21. december 2010 - 02:30 #1
Her kan du se hvordan du tillader cookies i google chrome:
http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=da&answer=95647
Avatar billede vat69 Nybegynder
21. december 2010 - 09:52 #2
Har pludeselig fået samme problem her - mystisk...
Avatar billede vat69 Nybegynder
21. december 2010 - 09:56 #3
Tillod cokkies specielt fra facebook så funker det:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Block-or-allow-cookies
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
21. december 2010 - 12:35 #4
har prøvet det hele nu, men ingen ting hjælper?!
Avatar billede k_la Nybegynder
23. december 2010 - 11:18 #5
du kan lave en login via www.facebook.com (vælg dansk som sprog) så slipper du for cokie problemet indtil videre
Avatar billede vejmand Juniormester
23. december 2010 - 12:34 #6
Du kan også prøve at slette Cookies, vejledning i mit første link.....
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
06. april 2012 - 22:51 #7
.