Avatar billede susannejensen Nybegynder
23. december 2010 - 12:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med WOW

Hej

Håber I kan hjælpe mig... jeg har en søn der spiller WOW men når han har downloadet WOW kommer den med en fejlmeddelse.. som lyder flg. (falied to find suitable display device)
og så lukker den programmet ned ?

kan i hjælpe mig

Mvh. Susanne
23. december 2010 - 12:41 #1
Velkommen til E. ...

Under hvilke system:
WIN98, ME, W2000, NT, XP, Vista, WIN7, .. ?

Er det en 'fædigkøbt' styresystem instalation eller har du/I selv manuelt formateret/instaleret styresystemet (hvilket?)
Avatar billede realbeekay Nybegynder
23. december 2010 - 13:03 #2
Det lyder jo umiddelbart som om WOW ikke kan "finde" grafikkortet.

Jeg ville først kigge under "enhedshåndtering" om driverne til kortet er korrekt installleret. Der må ikke være et udråbstegn eller et rødt kryds ud for grafikkortet.
23. december 2010 - 13:28 #3
... nemlig - men der bør lige komme lidt mere info fra spørger først... Ref #1 ...

<susannejensen>: Du vender vel tilbage ?
Avatar billede suthesan Nybegynder
23. december 2010 - 16:03 #4
"Der må ikke være et udråbstegn eller et rødt kryds ud for grafikkortet. " (nej, helst ikke). Hvis der er det så mangler du driver tilsluttet grafikkort, btw er det onboard eller grafikkort, og hvilken model?, check det ud med CPU-Z, http://www.cpuid.com/softwares/cpu-z.html. og hvilken wow exp pakke kører han. WoW kan køres på meget lav grafik, men der er dens limits.

Jeg selv er raider på højplan :) lightning blade - eu, wisp Blackassain, hvis der er indgame setup problemer, men tilbage til problem. Hvis du prøver at spille det nye exp pakke til wow (cata), så kan det være 2 ting, intet er dit grafikkort for lavt i low styrke eller du mangler driver + directx.

For at opdatere directx, link here, programmet tjekker hvilken version du kører og henter de nødvendige directx pakker ned: http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=2da43d38-db71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3&displaylang=en
Avatar billede suthesan Nybegynder
23. december 2010 - 16:06 #5
Hvis du overvejer købe graffikort,og du spiller nye spil men ik på en 50" så er ATI5770 er godt kort og ikke så dyrt under 1000kr, husk at købe det med 1gb, alt nu om dage er mindst 1gb.

Btw det kunne være dejlig og mere easy for at løse problemet, hvis du kunne give os mere info om dit OS/ pc.
Avatar billede susannejensen Nybegynder
23. december 2010 - 19:10 #6
Hej igen.

tak for hurtigt svar - jeg vil forsøge og se om det er fordi den ikke kan finde grafikkort :-) Jeg vender tilbage vedr. det videre forløb :-) god jul
Avatar billede susannejensen Nybegynder
07. januar 2011 - 08:35 #7
Super og mange tak for hjælpen. Min søn er meget glad for det.