Avatar billede mikkel500 Nybegynder
25. december 2010 - 22:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hjælpe søgning (.bat)

jeg har en skole opgave hvor jeg skal se om jeg kan udføre alle windows funktioner med bat filer. denne gang skal jeg bruge en bat fil hvor man kan søge i "hjælp og support" fra en bat fil. den skal hede hjælpsøg.bat men hvordan laver jeg den?
ps jeg bruger winxp.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
25. december 2010 - 23:28 #1
Bemærk spørgers holdning til hjælp på eksperten...

http://www.eksperten.dk/spm/920307

Citat:

Mikkel500:
jeg har valgt at fjerne denne funktion fra mit program fordi i ikke hjælper mig med det

Dette er efter 45 minutter en lørdag aften...
Avatar billede mikkel500 Nybegynder
26. december 2010 - 13:54 #2
jeg lukker alle mine opslag og starter forfra