Avatar billede oleoleo1 Nybegynder
11. januar 2011 - 21:14 Der er 1 kommentar

Problemer med Tilgin AB HG1312

Hej Eksperter.

Jeg har IP-TV og internet med en Tilgin AB HG1312 router. Mit internet har koblet af og på hele tiden siden i går, men har ellers virket upåklageligt i det halve år jeg har haft det. Jeg kan ikke komme til at konfigurere routeren og jeg kan heller ikke finde nogle manual på den på nettet ud over noget sparsomt på halvsjove sprog. Er der nogen der ved hvordan man kommer ind og kan konfigurere denne router?
Avatar billede oleoleo1 Nybegynder
01. februar 2011 - 07:22 #1
Jeg har fået løst problemet med det ustabile internet, det var en fejlkonfiguration fra udbyderens side. Jeg kunne dog stadig godt tænke mig at vide om nogen har fået adgang til at konfigurere routeren for en anden gangs skyld..