Avatar billede thornvig Praktikant
12. januar 2011 - 16:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl på Samsung sync. software Kies ver 2 til Galaxy S i9000

Til Samsung Galaxy S i9000, har jeg fået oplyst at softwaren Kies fra ver. 2.x er den eneste der kan foretage opdateringer og sync mellem Galaxy S i9000 og PC/MS Outlook.
Passer det ??

Den version af Kies, der liger på Samsungs danske web Kies_2.0.0.11011_16_5.exe , har Samsung DK bekræftet som ikke anvendelig p.g.a. fejl. Det er meldt ind til "hovedkontoret", men den ligger der stadig uden kommentar.
Hvornår den fjernes / erstattes kan Samsung DK ikke oplyse.

Jeg har stort behov for at få syncet kalender og telefon ...
Avatar billede risager Nybegynder
12. januar 2011 - 20:12 #1
Jeg har ingen løsning men jeg har synkroniseret min Galaxy med Outlook både før og efter opdatering til ny Kies....

Så det bør altså være muligt. Har du talt med Samsung Support? De plejer at være kvikke...
Avatar billede thornvig Praktikant
13. januar 2011 - 07:53 #2
Jo de er meget flinke ! - selv om jeg har kontaktet dem et par gange... Men de har kun det råderum Samsung give i forhold til at få fikset en kendt fejl.

Nu kan der være forskelle på platform. Jeg har forsøgt at installere sidste version Kies_2.0.0.11011_16_5.exe på win XP.

Hvis du har en tidligere version 2 liggende ville jeg være interesseret i at prøve den
Avatar billede thornvig Praktikant
13. juni 2011 - 01:49 #3
<samsung her rettet med opdastering