Avatar billede christianbroendum Nybegynder
13. januar 2011 - 16:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside i Joomla til beboerforening

Hej
Jeg søger en Joomla website til en beboerforening. Det er en ejendom med 13 lejemål. Der skal være mulighed for, at komme med beskeder så alle andre automatisk får besked. Der skal være login kun for lejere. Også mulighed for at lægge billeder ind samt evt en blog til diskussion af evt emner!
Håber det kan laves !
mvh
Christian
mail dsl75055@vip.cybercity.dk
Avatar billede claes57 Ekspert
13. januar 2011 - 16:48 #1
hvorfor ikke bare en simpel blog
http://www.blogger.com/tour_start.g
Avatar billede Himbear Nybegynder
13. januar 2011 - 18:20 #2
Hej Christian,

Jeg vil gerne give et tilbud på en Joomla hjemmeside. Du er velkommen til at skrive til mig på mail@tinocordes.dk
Avatar billede christianbroendum Nybegynder
13. januar 2011 - 19:02 #3
Hej
Der skal være login kun for lejere, lige som på denne http://jerichausgade12.dk/
Avatar billede claes57 Ekspert
13. januar 2011 - 19:48 #4
så ville jeg da bare skrive til
http://jerichausgade12.dk/da/kontakt-mainmenu-26/12-kontakter/2-ronny
og købe en kopi
Avatar billede christianbroendum Nybegynder
13. januar 2011 - 20:00 #5
Jeg har talt med webmaster og det ville koste et par tusinde kr, jeg tilbød 500 kr. Der er vel ingen anden udvej end, at man  må sætte sig ned og forsøge at lave en hjemmeside, har lavet forsiden www.ludvigsminde.dk
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2011 - 15:23 #6
Nu ved jeg ikke hvad siden kan, altså jerichausgade12.dk, men et par tusind er da et fund for de penge, hvis den har den funktionalitet du søger.

Ellers ville jeg sætte mig ned og se på Joomla, det kan sagtens det du søger, men du får nok ikke nogen til at sætte det op for dig osv. for 500 kroner.

Det er nu absolut heller ikke svært selv at sætte sig ind i, der er mange guides, bare søg på google eller i joomlas eget forum.
Avatar billede christianbroendum Nybegynder
14. januar 2011 - 16:12 #7
Jeg har søgt bla på Google, og det bliver jeg bare endnu mere forvirret af!
Avatar billede christianbroendum Nybegynder
13. marts 2011 - 11:10 #8
ok