Avatar billede Six Nybegynder
17. januar 2011 - 14:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ASP.NET Outputte c# i textbox

Hej Eksperter.

Jeg er gået i gang med asp.net (C#)- og vil gerne have et bibliotek over alle de ting jeg laver helt fra start.

Jeg er kommet så langt at jeg har fået lavet en side http://dotnetplayground.dk/DateTimeOutput.aspx

Jeg vil så gerne have at man  under alle mine løsninger kan se koden for hver løsning, enten at codebehind filen bliver loadet ind i textboxen eller at man kan se koden på anden vis. Jeg er bare så grøn i faget at jeg ikke har den fjerneste ide om hvordan jeg skal bære mig ad.

På Forhånd tak :)
Avatar billede arne_v Ekspert
18. januar 2011 - 02:37 #1
Så du leder efter en ASP.NET control som er velegnet til at vise source code i?
Avatar billede Six Nybegynder
18. januar 2011 - 03:35 #2
Ja, noget der kan outputte min source for filen DateTimeOutput.aspx og aspx.cs filen.

F.eks. som http://pastebin.com/BUL1mPDi

Men syntax highlighting er ikke nødvendigt. Jeg vil bare gerne gøre så det kan loades ind dynamisk.

Da jeg har mange eksempler, kunne det være rart med en funktion jeg kan implementere på samtlige eksempler jeg får lavet med tiden, så man altid kan se aspx og aspx.cs koderne på samme side som de rent faktisk bliver kørt.

Håber det giver mening.
Avatar billede Six Nybegynder
31. januar 2011 - 19:46 #3
Jeg lukker :)