Avatar billede thomaskleis Nybegynder
22. januar 2011 - 20:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Stream data fra HD til TV

Hej

Er stødt på endnu en lille forhindring i forbindelse med købet af et Sony NX700 tv. Har ikke kunne få tv'et til at detektere min 320 GB 2,5" eksterne harddisk, som jeg har tilsluttet tv'ets USB port. Dette har jeg efterfølgende fundet ud af, at kunne skyldes NTFS systemet på så stor en disk (>32GB). Sony kan ikke læse det!

Fair nok! Jeg laver en mindre partion af min disk på under 32GB og formaterer med FAT32. Hvorfor vil tv'et stadig ikke genkende den nye formatering på den eksterne harddisk?

Jeg har med succes testet en 16GB memory stik. Virker fint med FAT32. (Virker ikke med NTFS.)

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. januar 2011 - 09:25 #1
Har hørt nogle eksempler på det før. Er du sikker på at der i manualen står at det også understøtter almindelige hárddiske?
Vi har et Samsung Tv og der står udtrykkelig "memorystick".
Avatar billede thomaskleis Nybegynder
24. januar 2011 - 20:35 #2
Jeg må være svar skyldig, men jeg skal kigge i manualen så snart jeg får mulighed for det.
Avatar billede thomaskleis Nybegynder
01. februar 2011 - 10:59 #3
Hej 220661
Du havde ret. Det stod dog ikke i manualen men har fået bekræftet fra Sony support at NX700 ikke understøtter eksterne harddiske uanset om det er NTFS eller FAT. Understøtter kun memory stick/cards med FAT formattering.

Hvordan giver man point?
Avatar billede thomaskleis Nybegynder
01. februar 2011 - 11:01 #4
Aaaahh, kan se hvordan der gives point. Giver du et svar, så jeg kan sætte checkmark for at acceptere svar?
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2011 - 17:18 #5
Ja det gør jeg da gerne.