Avatar billede kimpolo Novice
22. januar 2011 - 22:25 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Lenovo g560 ingen forbindelse til internettet

Jeg har idag købt en 3 mdr. gammel Lenovo G560 med Win7 64 bit og har allerede fået den i udu.  Det startede med at jeg indstallerede internet explorer 9 beta , og da der var noget galt med menulinierne valgte jeg at køre en systemgendannelse , hvorefter jeg slet ikke kunne komme på internettet , bagefter prøvede jeg Recovery men uden held , jeg kan stadig ikke komme på internettet og nu er der også noget galt med skærmkort driver, i enhedshåndtering er der ingen netværkskontroller
Hvordan får jeg det fixet ?
Avatar billede lzs Nybegynder
22. januar 2011 - 22:31 #1
Er der intet netværkskort i enhedshåndtering? eller er der en gul trekant?
Avatar billede kimpolo Novice
22. januar 2011 - 22:43 #2
Der er gul trekant i netværkskontroller , driveren til denne enhed er ikke installeret  Der står også driverproducent: ukendt .  dato ukendt driverversion ukendt
Avatar billede kimpolo Novice
22. januar 2011 - 22:55 #3
Der er netværkskort i enhedshåndtering
Avatar billede kimpolo Novice
22. januar 2011 - 22:57 #4
undskyld kan se at Netværkskort er til bluetoothdevice
22. januar 2011 - 22:58 #5
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...

---
22. januar 2011 - 22:59 #6
... nu er der sansynligvis både netværk via kabel + trådløs på 'dyret' ? Hvilken af dem er der tale om ?
Avatar billede kimpolo Novice
22. januar 2011 - 23:03 #7
Det er trådløs internet jeg har problemer med
22. januar 2011 - 23:12 #8
Men virker altså med kabel ?

Sæt det til (inter)nettet med kabel - smut til ENHEDSHÅNDTERINGEN og opdatér 'manglende' driver ...
Avatar billede kimpolo Novice
22. januar 2011 - 23:24 #9
Jeg kunne godt få forbindelse til internetttet med kabel , og jeg prøvede også på at opdatere driver til netværkskontroller ,men det kunne jeg ikke
22. januar 2011 - 23:29 #10
...men det kunne jeg ikke ... - Fordi den ikke fandt nogen driver ude i verden ? Eller ikke nogen 'forbindelse' ?
Avatar billede kimpolo Novice
22. januar 2011 - 23:38 #12
Den manglende driver til netværkskontroller kunne jeg ikke opdatere , måske fordi den ikke er fundet på computeren , Men tror du ikke at det isteddet er manglende netværkskort i enhedshånteringen der er problemet
Avatar billede kimpolo Novice
22. januar 2011 - 23:41 #13
Jeg vil prøve dit link med computeren imorgen da jeg ikke kan komme til netværkskablet mere ,konen vil sove
Men jeg siger da foreløblig tak for hjælp og vil prøve at spørge videre i morgen
Avatar billede kimpolo Novice
23. januar 2011 - 08:58 #14
Jeg har lige prøvet med Lenovo smartdownloading , men den kunne heller ikke finde driver til netværkskontroller, men kunne godt se at der var noget galt med den , min skærm er nu ok efter opdateringer fra Windowsupdate , og det er nu kun netværkskontrolleren , håber så nogen har forstand på det.

Er det fordi Windows ikke kan se kontrolleren , eller hvad kan der være galt
23. januar 2011 - 10:40 #15
(Andre i denne tråd ?)
Avatar billede kimpolo Novice
23. januar 2011 - 11:48 #16
Hvor kommer netværkskontrolleren fra ?  Er det en man kan downloade , eller er den i forbindelse med chipset eller andet , hvad skal jeg fokusere  på?
Avatar billede kimpolo Novice
08. februar 2011 - 21:05 #17
Hej igen
Jeg har fået det til at virke , jeg fik en link til en netværksdriver , som jeg fik installeret og derefter virkede det
, bare mystisk at Win 7 ikke selv kunne finde den.
jeg skal jo så have givet point , så i må skrive et svar for at få Points

Mvh.  Kim
08. februar 2011 - 22:08 #18
Ping ?