Avatar billede TheBonden Novice
24. januar 2011 - 17:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

skype beskeder bliver ikke sendt

hej jeg har problemer med at skype ikke sender beskeder afstæd jeg er online og kan se ander og ringe til dem men text beskeder kommer ikke fram og viser dette der cirkel der drejer rund jeg her prøvet på min fullrayt forbinelse dirkete på modemmet og via min htc telefon som modem men frt hjælper ikke nogle ide
Avatar billede amews_aj Nybegynder
24. januar 2011 - 17:46 #1
Prøv evt. at slette de lokale brugerdata:
C:\Users\dit brugernavn\AppData\Roaming\Skype
Slet nævnte mappe (lav evt. en kopi først).

Bemærk at AppData er en skjult mappe.
For at vise den skal du i stifinderen gå ind i Funktioner -> Mappeindstillinger (tryk Alt for at få menuen frem).
Gå ind i fanen "vis"
Og sørg for at "Vis skjulte filer, mapper og drev" er valg.

XP?: C:\Documents and Settings\dit brugernavn\Application Data\Skype

Sørg også for at Skype er opdateret til den nyeste version (hent den fra skype.com)
Avatar billede TheBonden Novice
24. januar 2011 - 17:57 #2
den er opdateret til nyeste og det er på 2 pcer
laptop og disktop bække i win 7 og bække er 64 bit

jeg har slette mapperne og det virker ikke
Avatar billede amews_aj Nybegynder
25. januar 2011 - 14:56 #3
Lav en logfil: http://developer.skype.com/SkypeGarage/LogFile
  - hvis du ikke kan engelsk må du sige til.
Opret en fejlrapport på http://jira.skype.com/ hvor du vedhæfter logfilen.
Så gør jeg Skype opmærksom på det, så der kan blive taget et kig på logfilen snarest.
Avatar billede TheBonden Novice
09. august 2011 - 00:31 #4
ikke fundet en løsning