Avatar billede asta123 Nybegynder
28. januar 2011 - 19:01 Der er 3 kommentarer

famillietræ

hey jeg har et lille problem som jeg ikke ved noget om, altså jeg ved at jeg har en stor famillie og jeg vil heldt vildt gerne vide lidt om dem eller høre om hvem jeg er i famillie med så hvis i finder noget med efternavnene irene johansen så skriv lige hjemmeside.

jeg ved at der er en i min famillie der hedder damiel johansen,hanne irene,asta johansen,heidi johansen,karlo andersen og mange flere men håber i kan hjælpe mig.

tak på forhånd,
Avatar billede asta123 Nybegynder
28. januar 2011 - 19:03 #1
i må meget gerne skrive en hjemmeside eller to som man mugeligvis kan finde sit famillietrå på
Avatar billede asta123 Nybegynder
28. januar 2011 - 19:19 #2
nogen der vil hjælpe?..................
Avatar billede poko1 Ekspert
28. januar 2011 - 20:13 #3
Prøv google kopier hele linket over i din browser
http://www.
google.dk/#hl=da&source=hp&q=irene+johansen+&btnG=Google-s%C3%B8gning&aq=f&aqi=&aql=&oq=&fp=a8f5c642599cd463