Avatar billede stone Forsker
03. februar 2011 - 01:35 Der er 2 løsninger

Hjælp til non profit side vedr. nogle ændringer

Her er følgende problem stilling:

Følgende web ønsker nogle rettelser som deres tidligere web admin ikke har været klar til at lave.

Siden er pt. non profit men senere kan der måske hentes sponsorer som også på et tidspunkt kan betale for de rettelser som de ønser. Men i får lige hele mailen her:

//citat

Som lovet ville jeg tage kontakt med dig vedr. vor hjemmeside
www.scandinavianoffshoreradio.com

Jeg har fået bygget siden op i CMS af en på Fyn. Problemet er, at han ikke
er stabil og vi har nu i flere måneder rykket på at få hjælp med de
problem der ligger.

Der er to ting.

(1) Virtuel museum som vi har en særskilt plads til i menuen skal indgå i
foreningen istedet. Det produkt vi har prøvet der er ikke optimalt, det er
svært at læse og vi ville helst skibe det og så under foreningen

2) Lave en form for scrolle menu hvor man kan søge på dag måned og år og
så få en side frem for hver af de dage hvor der er noget, f.eks. et
radioprogram, en avisartiel osv.
På hver af de sider skal man kunne komme tilbage til scollemenu.
Det skal kun være adgang for medlemmer, som der er en funktion til.
Eftersom det er en forening der ikke har nogen økonomi endnu, kan vi ikke
betale noget for arbejdet, men vi kan som vi gør med vor advokat f.eks.
Wentzel Bohn-Willeberg indgå en aftale om en form for betaling når vi kan
begynde søge efter stipendier, fonsmidler etc.

At programmerne m.v. skal være under en login funktion skyldes Koda /
Gramex, da vi skal forsøge holde det som en niche, og slippe for at betale
Koda / Gramex penge for disse historiske gamle ting.

Jeg ved ikke om du kan huske Radio Mercur og den histore der udspant sig
omkring stationen, det var radiohistorie så det baskede.

Jeg bruger tv2 bloggen til at markedsføre projektet, samt min egen blog
pia-charlotte.com
Håber at høre fra dig.

de venligste hilsner
Pia Charlotte

//citat slut

Jeg har pt. ikke selv tid til de rettelser da jeg har mange andre projecter at tage hånd om så jeg vil høre om der er nogen som kunne lave de ændringer eller henvise til en som kan.

venlig hilsen

Stone
Avatar billede stone Forsker
03. februar 2011 - 01:37 #1
Her er lige en kontakt adr.

contact@scandinavianoffshoreradio.com
Avatar billede stone Forsker
18. februar 2011 - 07:48 #2
lukker