Avatar billede haverslev Novice
03. februar 2011 - 08:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Point til poko-1

Ref. http://www.eksperten.dk/spm/920375
Avatar billede poko1 Ekspert
03. februar 2011 - 09:20 #1
Du Kan R... Mig
Avatar billede haverslev Novice
03. februar 2011 - 13:38 #2
Hvad faen er det da for en melding, her prøver man at rette op på en fejl med forkert givne points.
Og hvis din anke går på, at jeg IKKE har skrevet tidligere med de points, så ej jeg lige kommet hjem fra udlandet - såååå, ro på.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. februar 2011 - 16:42 #3
Ja denne totalt åndsvage kommentar, som er kommet i #2 er desværre set før fra denne bruger. Det klæder ikke at der skirves sådan noget vrøvl.
Har selv fået nogle af disse bemærkninger fra vedkommende et par gange.
Avatar billede haverslev Novice
05. februar 2011 - 11:06 #4
Tja, vi må jo bare konstatere at poko1 har en R*V som vi kan "Rende ham i" - et er sikkert, der har aldrig været et hoved med en studenterhue i den anden ende :-)