Avatar billede mikkel500 Nybegynder
05. februar 2011 - 15:19 Der er 4 kommentarer

nyt email system

jeg arbejder på at gøre det muligt at lave noget som hedder "explore mail" fordi man skal bruge explore.exe til at bruge det.
det er så sådan at man har en helt normal mappe med navnet mail. og i den skal der være en mappe som hedder indbakke og en der hedder udbakke. emailsne skal skrives i notepad.exe hvor det så blever sendt hen til en anden der også laver systemet. men hvordan sætter jeg det hele op så man kan sende og modtage i de rigtige mapper fra computer til computer. jeg håber at i vil hjælpe mig med det. har ikke nogen programmer til at programere. så kan man lave det fx en .bat fil eller en .reg fil. eller noget helt andet?
Avatar billede mikkel500 Nybegynder
05. februar 2011 - 15:19 #1
jeg bruger windows xp.
Avatar billede niller10 Nybegynder
10. februar 2011 - 22:32 #2
Hej,

Har et spørgsmål: Er det et internt system du vil lave for at gøre en mail distribution nemmere for ansatte eller vil du udvikle en ny mail server programvare ?
Avatar billede mikkel500 Nybegynder
21. februar 2011 - 15:10 #3
udvikle en ny mail server programvare
Avatar billede niller10 Nybegynder
21. februar 2011 - 19:11 #4
Okay... så vil jeg ønske dig en god fornøjelse :-)