Avatar billede ChristianWa Nybegynder
06. februar 2011 - 21:07 Der er 1 kommentar

Kan ikke oprette forbindelse til trådløst netværk

Jeg kan ikke oprette trådløs  forbindelse til min router fra Windows 7.

Kan få forbindelse fra andre devices så som iPad, telefon og Mac - som kører på samme maskine som Windows.

Routeren er en huawei HG553. Det fungerer også fint hvis jeg tilslutter med kabel.

Får bare beskeden "der kunne ikke oprettes forbindelse til dette netværk". Bliver altså ikke bedt om at angive nøgle.

Jeg kan godt oprette forbindelse til andre trådløse netværk.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2011 - 22:31 #1
http://www.microsoft.com/windows/using/tools/igd/default.mspx

Kør denne test for at se om router er kompatibel med Windows 7.