Avatar billede nikolan Nybegynder
08. februar 2011 - 18:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gendanne dokument som der er arbejdet i fra Yahoo-mail

Hej alle

Jeg har et vedhæftet word-dokument fra min yahoo-mail, som jeg har arbejdet i, uden først at gemme det på computeren. Da jeg lukkede dokumentet er det desværre heller ikke blevet gemt på computeren. Kan/har Word lavet et gendannelsesdokument og lagt det et sted, hvor jeg kan få fat i/gendanne det?
Avatar billede nikolan Nybegynder
08. februar 2011 - 18:09 #1
Det er forresten Word 2007
Avatar billede Vandreren Novice
10. februar 2011 - 13:51 #2
Du kan prøve at søge efter *.tmp og *.doc, især i mapperne "midlertidige filer" og "midlertidige internet filer".
Lid information: http://www.eksperten.dk/spm/914715#reply_7622433

Desværre er det sjældent muligt at gendanne filer, der er blevet behandlet på den måde.
Avatar billede nikolan Nybegynder
24. maj 2011 - 09:39 #3
Word gemmer ikke tmp og doc når det ikke er åbnet fra harddisken. Jeg har søgt på disse filer.

Jeg har ikke efterfølgende fundet en løsning så lukker spørgsmålet.