Avatar billede mr_miyagi Nybegynder
12. februar 2011 - 16:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

problemer med installation af Ubuntu

Jeg har nu forsøgt i en del timer at installere Ubuntu i VmWare, men af en eller anden grund kan jeg ikke få den til at installere styresystemet.

Jeg har lavet en video af hvad der sker som i kan se her

http://screencast.com/t/LQbHUfxT5C

Hver gang jeg forsøger på at boote ubunto installationsprogrammet og jeg herefter vælger "installere Ubuntu"

så skifter den hererfter skærm hvor de lører en masse linier igennem, jeg lod computeren stå tidligere i dag, men slukkede den igen efter 4 timer.

Jeg har også prøvet at hente iso filen ned flere gange men får samme resultat, hvad gør jeg galt her.
Jeg er total grøn i Linux distributioner.
Avatar billede mr_miyagi Nybegynder
12. februar 2011 - 16:50 #1
jeg forsøger på at installere ubuntu 10.10 (ubuntu-10.10-desktop-i386.iso)
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
12. februar 2011 - 18:23 #2
prøv bare at tryke på den første.. der fremtræder i menuen..

du har vel indstillet din vmware forkert?
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2011 - 18:26 #3
vmware

Hvad er det ?
Avatar billede mr_miyagi Nybegynder
12. februar 2011 - 18:59 #4
#Ohhnelpme
Det har jeg også prøvet og det giver samme resultat.

Jeg har selv prøvet at sætte vmware op og senere også fulgt denne video da jeg ikke kunne få det til at virke i første omgang men det giver samme resultat.

http://www.youtube.com/watch?v=J4FXEObkUG0
Avatar billede mr_miyagi Nybegynder
12. februar 2011 - 21:32 #5
Jeg lukker spørgsmålet her og søger istedet svar på ubuntus forum.