Avatar billede momoney Novice
13. februar 2011 - 11:31 Der er 1 løsning

DVBViewer

Hejsa

Jeg er lidt en novice ud i DVBViewer og har forsøgt at sætte mig ind i programmet. Jeg kan få det til at virke, og kan også få det til at optage programmeret. Men jeg har nogle spørgsmål som undre mig en del.

1. Jeg skal når computeren har været slukket, scanne en kanal frekvens, for at få adgang til kanalerne igen. Det er som om at programmet ikke finder min TV-tuner når den starter op.

2. I samme forbindelse tænker jeg, om det er muligt, ikke at have programmet kørende i baggrunden, for at optage? Altså her snakker vi om, at det viser et program med lyd og det hele. For hvis jeg lukker det ned, kan den ikke starte en optagelse. Og det virker meget upraktisk på mig.

Jeg er sikker på, det er fordi jeg ikke har fundet ud af,
hvordan programmet virker helt endnu.
Kan I hjælpe mig?

Martin
Avatar billede momoney Novice
30. marts 2011 - 11:06 #1
Tam svar ;O)
Lukket.