Avatar billede set Nybegynder
21. februar 2011 - 23:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

kan ikke komme på websiden portalbank

Hej
Jeg har et problem med at kommme på min netbank.
hver gabg jeg prøver at tilgå siden

    https://www.portalbank.dk/0755/

så lukker browseren eller siger jeg ikke kan tilgå siden.

Hvori kan fejlen evt. ligge.

Har scannet med Bullguard 2 gange uden at finde noget, både normal scanning og i fejlsikker tilstand.

Håber der er nogen der kan komme med et forslag.

På forhånd mange tak.
Avatar billede nissen2630 Novice
21. februar 2011 - 23:18 #1
Slet dine cookies på maskinen.
kør evt CCleaner og bed den om at rydde op for dig http://www.filehippo.com/download_ccleaner
Avatar billede set Nybegynder
21. februar 2011 - 23:36 #2
har gjort begge dele uden held
Avatar billede set Nybegynder
21. februar 2011 - 23:39 #3
problemmet er også det samme hvis jeg skal på e-boks og vil logge ind, så lukker browseren.
Bliver måske nødt til at geninstallere windows.
Avatar billede nissen2630 Novice
21. februar 2011 - 23:44 #4
Rolig nu :-)

Geninstaller først lige java.. Det bliver brugt til NemID
Avatar billede 50ccm Juniormester
22. februar 2011 - 03:55 #5
Jeg har samme problem jeg kan heller ikke komme på net bank med NemID, jeg får følgene besked "Could not load plugins" når jeg prøver, både med Explorer og Chrome, jeg har talt med supporten i min netbank flere gange og jeg har prøvet og geninstallere Java og flere andre ting forslået af supporten, men de har i nu ikke kunne finde en løsning.
Maskinen der driller er en Windows7 64 bit maskine, jeg har også en Windows7 32 bit maskine og den går fint på NemID med Chrome 10, men ikke med Explorer 9!!
Avatar billede set Nybegynder
22. februar 2011 - 12:30 #6
har også opdateret hvad der kunne opdateres uden held, så nu ved jeg ikke hvad der skal til.
22. februar 2011 - 17:35 #7
... og det er IE 32Bit version du/I bruger ?
Avatar billede 50ccm Juniormester
22. februar 2011 - 18:02 #8
Jeg har prøvet på min 64 bit maskine både med IE og IE (64 bit)åbnet fra start menu, og det er det samme med dem begge.
Avatar billede set Nybegynder
22. februar 2011 - 19:24 #9
har geninstalleret maskine på ny og nu virker det som det skal.

Er der nogen der skal ha' point?
Avatar billede mikaelch Novice
23. februar 2011 - 11:08 #10
køre med java scrip på siden har du et program på computer så du kan se java script ?
Avatar billede set Nybegynder
24. februar 2011 - 14:19 #11
ingen melder sig så jeg lukker