Avatar billede ladyhawke Novice
27. februar 2011 - 15:18 Der er 4 kommentarer

Overskrift/logo til blad

Jeg har brug for en fast overskrift/logo til et blad, som hedder "Kompasset"

Bladet er i A5 og er beregnet for nogen der sejler med motorskib af stål (800-kl. hvis det er relevant).

En ide kunne være at skrive teksten "Kompasset" og skifte o'et ud med en kompasrose eller lignende.

Nogen der har mod på forslag?
Avatar billede e-block Juniormester
01. marts 2011 - 20:32 #1
Hej

Kunne det være i stil med noget lignende det jeg har lavet her:
http://www.jeppesengrafisk.dk/referencer/compas_clothing/compas_clothing.php

hvis ja, kan jeg rette det til, så det passer til dit formål?

Vh

Paw J
Avatar billede ladyhawke Novice
03. marts 2011 - 07:36 #2
Det kunne det sagtens, måske med lidt kraftigere font?

Har du brug for andet til det? Jeg kan finde billeder af den skibstype, måske kunne skrifttypen ligne den skrognummeret er malet med?

mvh Jane
Avatar billede e-block Juniormester
08. marts 2011 - 19:36 #3
Er lidt optaget for tiden, så håber du kan vente til en gang i næste uge?

Du må meget gerne se om du kan finde et billede af den skriftstype du omtaler, evt. hvis du kan finde en der ligner?

vh
Avatar billede ladyhawke Novice
10. marts 2011 - 06:53 #4
Det er faktisk denne her:
http://www.marinetraffic.com/ais/shipdetails.aspx?MMSI=219000551

Jeg er også optaget, men ja, det kan godt vente. Jeg skal godt nok arbejde på bladet i weekenden, men forsiden kan godt vente lidt :o)