Avatar billede Alexgroot Nybegynder
28. februar 2011 - 11:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Geoblocking

I programmet "so ein ding" fra tirsdag d. 22. februar forklarede Nikolaj Sonne, hvordan man kan undgå geoblocking.

Jeg ved at der findes mange løsninger, men netop den vpn han brugte, der kunne man selv vælge hvilket land man gerne vil have adgang til.

Er der nogen der kan huske hvilke vpn han brugte for at undgå geoblocking?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. februar 2011 - 12:06 #1
http://www.dr.dk/dr2/soeinding/?p=1689

Det er vist ikke lovligt...
Avatar billede Alexgroot Nybegynder
28. februar 2011 - 12:25 #2
Tak for dit hurtige svar og linket.

Tja, jeg kan godt se problemet ift. ophavsrettigheder ...

Det er bare meget ærgerligt når man vil se dansk fjernsyn mens man er i udlandet.
Avatar billede bmk Nybegynder
01. marts 2011 - 14:34 #3
ja det er openvpn som blev brugt. Det koster dog penge at bruge en ordentlig version.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2011 - 21:00 #4
bmk, skulle du ikke lige opfriske reglerne...
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2011 - 10:37 #5
et glimrende program

http://www.easy-hide-ip.com/

det er et købe program.

du kan med et snuptag eller lade programmet ændre din ip adresse til overalt i verden -

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2011 - 10:38 #6
der er lidt videoer til at se

http://www.easy-hide-ip.com/videos
Avatar billede bamsemh Nybegynder
19. maj 2013 - 18:03 #7
nu er udfordingen så at jeg skal have mit tv på, for alt virker på min computer. hvordan gør jeg så der ? udfordringen er at jeg skal have hbo nordic og viaplay.dk til at virke på mit tv. det virker uden problemer på selve computeren igennem en vpn jeg bruger til det amerikanske netflix.

nogen gode råd ?