Avatar billede jano59 Nybegynder
28. februar 2011 - 21:32 Der er 2 kommentarer

Bedste online Storage/Backup løsning.

Har kigget lidt rundt efter en løsning på at havde f.eks. 100-200gb data liggende ude i "skyen".

Skal kunne klare store filer så vel som mange små, havde en rimelig upload hastighed og kunne synche på en fornuftig måde.
F.eks. med Robocopy eller total commander.

Helst ikke koste over 600-800kr om året.

Og være fra en stabil og sikker udbyder :-)

Har picassa/google men kan ikke rigtigt bruges til at synche alt slags data på en nem måde.

Nogen der har det rigtige bud på at løse ovenstående for tiden ?
Avatar billede chalde Seniormester
28. februar 2011 - 21:58 #1
Stort set alle i den prisklasse (den meget lave prisklasse) kombineret med dit pladsbehov kører med deres egen klient og er begrænset til hjemmeversioner af Windows (ingen server).
Men se evt: http://www.forbrugerstyrelsen.dk/Fakta-og-analyse/test/Test-af-online-backup
Avatar billede karlar Nybegynder
29. marts 2011 - 12:59 #2
Prøv Dansave Backup. Det bruger jeg. Det er super godt. Du skal nok kigge på deres Pro program.

Se mere på www.filebackup.dk