Avatar billede newdata Nybegynder
02. marts 2011 - 18:25 Der er 3 kommentarer

forbindelse mellem lokal vs og online db

er det muligt at afvikle en webside i visual studio lokalt
men få den til at hente data fra en db man har på nettet så man kan fejlfinde uden at skulle uploade.
Avatar billede fun22 Nybegynder
02. marts 2011 - 18:28 #1
Ja.. Du retter bare din connection string i din web.config fil til den db du har på nettet...
Avatar billede arne_v Ekspert
02. marts 2011 - 18:43 #2
Det er teknisk muligt hvis det er muligt at tilgaa databasen udefra - det er langtfra altid tilfaeldet paa et web hotel - af bl.a. sikkerheds aarsager.

Lade lokal app teste mod den rigtige database og uploade og teste mod den rigtige database er efter min bedste overbevisning begge forkerte loesninger.

Du boer hente en kopi af den rigtige database ned lokalt og teste mod kopien.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. april 2011 - 02:03 #3
newdata?