Avatar billede jokn Nybegynder
02. marts 2011 - 19:14 Der er 3 kommentarer

"Ups! Windows 7 upgrade - Ikke fuld version."

Hej eksperter

Jeg er ved en fejl kommet til at købe 4 "Windows 7 Home Premium Opgraderinger" i stedet for de fulde versioner.

Er der en billig måde at få dem brugt på, eller er jeg nødt til at levere dem tilbage og købe fulde versioner?

Kan jeg købe billige WinXP-licenser, eller måske Vista, et sted? (Lovligt, selvfølgelig.)

Jeg håber, i har nogle gode forslag!

Mvh.
Jonas
Avatar billede krat Nybegynder
02. marts 2011 - 23:42 #1
Hvis du kan få dem byttet, tror jeg da det er det billigste.

Ellers kan du se hvad der udbydes på:

http://www.edbpriser.dk/Default.aspx

Men de plejer ikke at blive megt billigere, bare fordi det er ældre versioner - det er desværre ikke ligesom datovarer ved købmanden.
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2011 - 07:54 #2
jamen win 7 home premium er en fuld version selv om den er købt som en opgradering

det kan du let teste ved at boote op på den

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2011 - 12:02 #3
Hvilken version af Windows kører du?
Du burde kunne vælge manuel installation (Sletter til gængæld alt)

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/help/upgrading-from-windows-vista-to-windows-7-custom
Tjek dette link :-)