Avatar billede Thomas1682 Nybegynder
02. marts 2011 - 20:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

få fart på min pc :)

okay vil lige høre om det ville være godt og købe nogen nye dele til en snart 2 år gammel toshiba model personal computer processor intel(r) pentium(r) dual cpu t3400 @ 2,16 GHz 2,17GHz hukommelse (ram) 3,00 gb er det godt nok til at kunne spille css og left 4 dead 2 ved ikk lige med mit grafik kort hvad ville være godt til sådan nogen spil evt grafik kort, processor, ram.

på forhånd tak :D
02. marts 2011 - 20:39 #1
er det ikke en bærbar?(:
Avatar billede Thomas1682 Nybegynder
02. marts 2011 - 20:50 #2
jo why? :)
02. marts 2011 - 20:58 #3
den kan du ikke bar sådan opgradere, altså du kan opgradere Ram og HDD, men at skifte CPU og grafikkort i en bærbar er umuligt, så hvis du skal have nogen krafter i computer ville det bedste være at at smide en SSD disk i, 3GB Ram er nok. du vil få lidt mere fart i ved hjælp af en SSD men de koster.. (:
Avatar billede Thomas1682 Nybegynder
02. marts 2011 - 21:21 #4
Okay tak for hjælpen:)
Avatar billede Thomas1682 Nybegynder
02. marts 2011 - 21:22 #5
Skriv et svar så du kan få dine points!!
02. marts 2011 - 21:28 #6
Eller vil sige det ik umuligt, grunden til jeg siger umuligt er prisen + at det ikke er ret mange bærbar der kan det..

ville anbefalde dig denne SSD
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=601325
Avatar billede pstidsen Novice
04. marts 2011 - 17:39 #7
I en bærbar er mange ting integreret på bundkortet, og det koster kassen at skifte (ofte mere end en ny pc). Hvis du f.eks. vil have nyt grafikkort, skal du have et ekstern grafikkort som tilsluttes via USB.
04. marts 2011 - 17:50 #8
hov havde jeg ik set men tak (:
04. marts 2011 - 17:51 #9
7#
du kan godt skiftet grafikkortet der sidder selve bærbaren så længe det ikke er Onboard da det bar et en PCI port men den kan på ingen måde betale sig og det ik sikker hans har PCI grafikkort