Avatar billede kimpolo Novice
04. marts 2011 - 16:13 Der er 3 kommentarer

XPmode på Windows 7 home premium

Jeg har nogle bilreservedels programmer som kun kan køre på 32bit , men min Nye PC er med Windows 7 Home Premium 64bit
Har så hørt at man kan køre XPmode på Win7 , men det kan Home Premium ikke    ER der så ikke andet at gøre end at købe Windows 7 Profesional ???
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2011 - 17:21 #1
Jeg mener at du kan køre Microsoft Virtual PC på Win 7 Premium, den eneste forskel er sådan set at du så selv skal installere op konfigurere Win XP på den Virtuale PC
Avatar billede kimpolo Novice
04. marts 2011 - 17:51 #2
Men jeg har desværre ikke en Win XP CD
Jeg kan se at en opgradering af Win 7 Home Premium til Professional koster 180 euro  Surt !
Avatar billede Vandreren Novice
04. marts 2011 - 19:00 #3
Ellers kan du prøve at følge denne guide. Bemærk de opdaterede noter i slutningen af guiden.
http://www.mydigitallife.info/2009/12/14/workaround-to-install-windows-xp-mode-in-windows-7-home-premium-and-home-basic/