Avatar billede cliffha Nybegynder
07. marts 2011 - 14:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tillad kun tal i en tekstboks

Hej

Jeg har nogle tekstbokse, som jeg kun ønsker brugerne skal indtaste tal i. Jeg har brugt RegularExpressionValidator til dette formål, men denne tillader stadig at brugerne kan indtaste mellemrum. Er der nogen mulighed for at kunne undgå dette?
jeg har prøvet med at have ValidationExpression til at se sådan ud: (^([0-9]*|\d*\d{1}?\d*)$) og \d+.

Kan jeg få det til at virke? eller skal jeg bare bruge trim i min code-behind?
Avatar billede arne_v Ekspert
07. marts 2011 - 15:02 #1
^\d+$

burde ikke matche hvis mellemrum
Avatar billede cliffha Nybegynder
07. marts 2011 - 15:27 #2
Hej Arne

Det virker ikke, det er stadig muligt at indsætte mellemrum
Avatar billede cliffha Nybegynder
28. juli 2011 - 10:32 #3
Jeg har nu fået det til at virke.