Avatar billede jds Nybegynder
08. marts 2011 - 00:38 Der er 1 løsning

Streaming med VLC

Hej!

Jeg prøver at streame mit desktop eller webcam via. VLC. Keg er dog ikke i stand til at åbne mit stream fra en anden computer på netværket og tror også det fejler lokalt. Jeg får følgende fejl, fra den computer jeg streamer fra:

avcodec error: more than 5 seconds of late video -> dropping frame (computer too slow ?)

Jeg har læst mig frem til at det skulle være en bug i de nye versioner af VLC.

Er der nogen der har erfaring med at streame via VLC enten over netværket eller via en streaming server.

Findes der evetuelt en guide til det. (og ja, jeg kan godt søge på Google, og finde en guide, men som sagt så skal det være en der virker).

Håber I kan hjælpe! :)
Avatar billede jds Nybegynder
07. april 2011 - 17:57 #1
...så dropper vi det bare :)