Avatar billede millerbean Praktikant
09. marts 2011 - 14:13 Der er 1 kommentar

Åbne outlook

Hvordan åbner man outlook med hjælp af ASP.NET.

Den skal åbne et nyt vindue med forudfyldt:
modtager
emne
body - html side med billeder til links mv
Den skal samtidig være muligt at vedhæfte en fil

Grunden til at den ikke skal sende mailen direkte er at brugeren skal godkende de oplysninger der er samlet sammen inden afsendelse.
Avatar billede crilledk Nybegynder
05. maj 2011 - 10:59 #1
Dit spørgsmål giver ikke helt mening.

Du kan stille spørgsmålet: Hvordan åbner man brugerens email klient med forudfyldt tekst.

<a href="mailto:astark1@unl.edu?body=The message's first paragraph.%0A%0aSecond paragraph.%0A%0AThird Paragraph.">

Jeg er ikke sikker på det sikkerhedsmæssigt er muligt at åben Outlook specifikt. Så skal der findes et plug-in eller noget.

Desuden forstår jeg ikke hvorfor du ikke kan få brugeren til at godkende via en bekræftelses side i stedet? Det virker ret '90 agtigt at åbne via mailto.

Cheers!