Avatar billede hellfishdk Nybegynder
10. marts 2011 - 10:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

whs på en windows server 2003

Hej E'er

Windows home server er vist et "lag" der bliver lagt på windows small business server 2003.

Er det muligt at lægge dette lag ovenpå min windows server 2003 standard?
Jeg har set en guide, hvor de integrerer whs med en VLK licens, men det har jeg ikke så jeg kan ikke helt bruge den guide til så meget, eller hvad?

Mhv
hf
Avatar billede hellfishdk Nybegynder
10. april 2011 - 21:35 #1
INGEN LØSNING FREMKOMMET - LUKKER TRÅD.
Avatar billede jesna Nybegynder
21. april 2011 - 07:23 #2
Hej

Jeg har ikke hørt eller læst om at man kan ligge whs på en eksisterende 2003.
Jeg vil hellere lave en virtuel server på 2003 og så installere whs der på.

Mvh Jakob
Avatar billede hellfishdk Nybegynder
21. april 2011 - 12:38 #3
Jeg har lavet en hyper-v med en whs på. Det kører sådan set fint.