Avatar billede serene Nybegynder
16. marts 2011 - 12:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

visa kort

hej
igår blev der forsøgt at hæve 2000euro på min visa konto,men heldigvis blev kontoen spærret og jeg skal have et nyt konto nummer.
men hvordan kan det lade sig gøre? jeg tænker på om der f.eks er et program gemt på min pc eller andet?
Avatar billede nissen2630 Novice
16. marts 2011 - 12:35 #1
Følg dette link (punkt #1) :
http://www.eksperten.dk/spm/934009

Det er en fremragende guide til fjernelse af det skidt der måtte være på maskinen
Avatar billede thov Forsker
16. marts 2011 - 17:14 #2
"Andet" kunne være en netbutik du har handlet ved, og hvor en medarbejder har videresolgt dine kontooplysninger.

Det skete for Symantec (Norton sikkerhedsprogrammer m.m.).
For at skære i udgifterne, havde man bl.a. outsourcet håndteringen af abonnementer til Indien.
Underbetalte indere er nemme at friste...
Avatar billede serene Nybegynder
16. marts 2011 - 17:40 #3
ja, det har jeg også læst mig til på nettet at det er en mulighed at mine oplysninger er solgt.Jeg har AVG virus programmet,betalingsudgaven og opdaterer min windows 7 så der er jo ikke mere jeg kan gøre,andet end at passe på hvor jeg handler, de store anderkendte butikker i udlandet må da være sikre nok.Jeg overvejede at formatere min pc, men det er jo lidt af et job,men så er eventuellt snavs vel væk.Og som banken rigtigt siger vi skal jo også kunne bruge vores kort.