Avatar billede eksperten__ Nybegynder
18. marts 2011 - 10:13 Der er 2 kommentarer

OS Tiger

Hey!

Har købt en go gammel emac hvor musen ikke virker, og har ikke lige nogen mus at sætte til.

Er ved at geninstallere OS Tiger (vedi ikke hvilken version) men hvordan F*** tabber man på en mac?

Har læst en masse forums med shourtcuts til mac, men kan ikke få andre end cmd+F1 og F2 til at virke, hvor den går i fil menuen. Jeg vil bare gerne tabbe ned på den knap der hedder Continue og trykke enter! Men hvordan gør jeg??
Avatar billede KHHP Juniormester
18. marts 2011 - 11:33 #1
Kan du ikke bare bruge den samme knap, som i windows?
Avatar billede aeblemand Nybegynder
05. juli 2011 - 02:58 #2
Du leder efter en af følgende:
* Control-F1 (Toggle full keyboard access on or off)

Men det er ikke altid den virker - hvis ikke, prøv dette:
* Control-F7 (Temporarily override the current keyboard access mode in windows and dialogs)

Der er en komplet liste med keyboard shortcuts her:
http://support.apple.com/kb/ht1343