Avatar billede dennisml Nybegynder
21. marts 2011 - 12:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Webshop til firma

Hej med jer.

Jeg står og skal til at åbne endnu en webbutik.
Denne her er dog ikke som de fleste.

Nå men jeg står og mangler en som kan PHP på et rimelig højt niveau..
Jeg har en webshop som er bygget op i noget html og php. open source, den skal jeg have rettet en del til.

Så skal der laves en gateway dertil også.

hvad der skal laves kan jeg forklare i mails eller pr telefon.

Skal bruge den til den 1 maj. Senest.

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede jonhauge Nybegynder
21. marts 2011 - 13:10 #1
Vores kontakt info er: http://relationhouse.com/kontakt
Avatar billede plippert Nybegynder
21. marts 2011 - 13:25 #2
hehe. du er hurtigt ude ;)

@dennisml, jonhauge og relation house er hermed anbefalet.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. marts 2011 - 21:58 #3
Jeg vil også gerne høre mere om opgaven på anders[snabela]alvision[prik]dk :-)
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2011 - 09:35 #4
Kik på http://www.halibut.dk og kontakt os på mail eller på
2390 5400, hvis du mener det ser rigtigt ud.
Vi laver både hardcore programmering (faktisk især i PHP) og udvikler i Drupal.
Avatar billede dennisml Nybegynder
22. marts 2011 - 21:25 #5
Hej alle. tak for det. snakker med min partner og så tager vi kontakt til jer.

På forhånd tak.
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
24. marts 2011 - 22:01 #6
Hi ,
  I have read your task ..
Here is my mail info@apexen.com . I am a PHP programmer ,and have long experience in e commerce projects .
Pls send me a mail , and lets discuss further details on requirements , if the task is still avaialable yet..
Regards
Avatar billede mwm77 Nybegynder
24. april 2011 - 14:38 #7
Hej.

Hvis du har brug for noget professionelthjælp her, er du velkommen til at kontakte mig. Jeg har udviklet min helt egen webshop i php og mysql, så det er ikke noget oscommerce open source work, som de fleste nok vil tilbyde dig at opsæt for ala 15-30.000kr. Så hvis du vil ha et ordentligt tilbud, og et produkt udviklet til dine behov er du velkommen til at kontakte mig på www.mwmstudio.dk

Mvh.. Mwm
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
02. maj 2011 - 08:58 #8
Hej,

Ved godt at det er meget sent at tilbyde vores hjælp. Men du er velkommen til at kigge forbi www.cetadesign.dk
Avatar billede dennisml Nybegynder
20. maj 2011 - 15:49 #9
har selv fundet løsning