Avatar billede x-Mini Nybegynder
02. april 2011 - 14:25 Der er 3 kommentarer

Hvordan laver man en Webshop?

Pænt goddag

Ja jeg vil lave en webshop hvor jeg kan sælge højtalere,

Men jeg ved sådan set ikke så meget om det, Et sted skal man jo lære det.

Men har lige lidt mange spørgsmål og håber nogen kan svare på dem.

1#
Man skal jo bruge en webshop? med hvad for en synes i som er bedst? og hva med design? skal man selv lave det?
I må os godt skrive en mening hvorfor i synes det er bedst.
2#
man skal jo os have betalingskortaftaler, og hvordan får man lige det?
3#
Så er der jo os lige Online Betalingssystem e.l, hvad for et synes i er bedst?
4#
Hvordan med lager osv? er der nogen hjemmesider, et system e.l?

Håber nogen kan svare mig på mine spørgsmål ;)
Avatar billede pstidsen Novice
02. april 2011 - 14:50 #1
Du har oprettet to identiske spørgsmål.

Læg selv et svar og accepter det.

(se links)
Avatar billede claes57 Ekspert
02. april 2011 - 16:56 #2
tag en færdig løsning - det er noget bøvlet at få godkendt sin egen kode til pbs/nets/dankort.
http://www.dandomain.dk/produkter/webshop-cms.html
http://www.scannet.dk/dk/produkter/shopcms/webshop/
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:17 #3