Avatar billede ts Nybegynder
03. april 2011 - 12:33 Der er 5 kommentarer

Problemer med Internet Explore 9.0

Efter at have installeret den IE 9.0 så får flg. besked når jeg f.eks. går ind på tv2.dk:

Et problem med at vise tv2.dk fik Internet Explore til opdatere websiden og vise den i kompatibilitetsvisning.

Jeg kan godt se indholdet på websiden men menupunkterne oppe i toppen er helt væk.
Jeg havde ingen problemer i de tidligere udgaver af IE.

Hvad kan der være galt?

Mvh.
Torben
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2011 - 15:35 #1
Hvil tro det er fordi at det er helt nyt... Er ikke sikker på at det er din computer der er noget i vejen med...
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2011 - 17:24 #2
Højreklik i den blå bjælke øverst i Explorer og sæt flueben udfor dr "linier " du vil se, hvis jeg har fordtået dig ret.
Avatar billede ts Nybegynder
03. april 2011 - 23:23 #3
TheOnlyRealTGS > Det er bare mærkeligt at jeg ikke er stødt på flere som netop har disse problemer med f.eks. tv2.dk. Hvad med dig? Kan du se websiden uden problemer?

snif12 > Jeg tror du misforstår. Det er menupunkterne på tv2.dk som jeg ikke kan se.
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2011 - 10:49 #4
#2 "Hvis jeg har forstået dig ret" det havde jeg så ikke :-))
Avatar billede ts Nybegynder
10. april 2011 - 13:53 #5
ER der slet ikke nogen som har oplevet det samme?