Avatar billede elektro-mik Nybegynder
03. april 2011 - 15:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Optimalt system til Soundblaster X-Fi Elite Pro

Hej - Jeg har for nogle år siden købt et Soundblaster X-Fi Elite Pro -lydsystem, men har ikke ku' få det til at køre hverken under XP eller Vista (så vidt jeg husker var det elendig programmering fra Creative's side, der gav fejl under installationen - samme sted hver gang). Jeg har downloaded alt relevant for et par år siden, så der kan være kommet nyt til.
Nu er jeg kommet til den konklusion at jeg vil opbygge en PC kun til dette og vil høre om der er nogen det er lykkedes for at installere systemet så det virker ?

Mvh. Mik
Avatar billede elektro-mik Nybegynder
31. januar 2013 - 17:43 #1
Ingen svar - jeg prøver at lukke.
Avatar billede elektro-mik Nybegynder
31. januar 2013 - 17:44 #2
Lukker