Avatar billede dansekongen Nybegynder
09. april 2011 - 07:00 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

skiftende baggrunde til hjemmeside

hej eksperter er der nogen af jer der kan tyde hvilket værktøj man anvender på denne side for få den skiftende baggrund.

http://dk.playstation.com/

mange tak
Avatar billede pstidsen Novice
09. april 2011 - 09:49 #1
nej (vil tro det er JavaScript), men jeg kan fortælle dig hvordan man KAN gøre, hvis du kan klare dig uden pause-knappen og spole-knapperne. Se her: http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-kompozer-trin-php.php#billeder_fra_mappe

Skriv hvis du mangler mere hjælp
Avatar billede keysersoze Guru
09. april 2011 - 09:57 #2
Hele siden er flash så det er hvad de anvender på den side - alternativt er det javascript du skal ud i.
Avatar billede pstidsen Novice
09. april 2011 - 12:26 #3
Min fejl. Det man kan med mit link er at baggrunden skifter hver gang man OPDATERER og ikke mens man er på siden. Hvis den skal det skal du bruge flash eller JS
Avatar billede dansekongen Nybegynder
10. april 2011 - 08:46 #4
ok tak for svarene så må jeg rode mig ud i flash/js vil lige google en guide

pstiden smid et svar :)
Avatar billede pstidsen Novice
10. april 2011 - 10:23 #5
Synes også keysersoze skal have nogle point
Avatar billede keysersoze Guru
10. april 2011 - 11:28 #6
At opbygge en hele side i flash bare for at kunne få skiftende baggrundsbilleder er nok lidt overkill - så javascript må være betydelig lettere. Spørg hvis du kommer til at mangle lidt inspiration.