Avatar billede caspersn Nybegynder
19. april 2011 - 09:15 Der er 3 kommentarer

explorer 9 på en 10" netbook

Hej
Jeg har en 10" netbook der kører windows 7 i 32 bit versionen. Kan jeg med fordel installere ie9 eller skal jeg lade være?
Da jeg googlede spørgsmålet var der flere grimme historier fra efteråret - de frarådede klart at gøre det! Har du prøvet eller ved noget om det?
:-)
Avatar billede Blandy Praktikant
19. april 2011 - 09:41 #1
Jeg har kørt både med beta'en, releasen og den fulde version af IE 9. Min konklution er at den ikke er færdigudviklet. Den funger fint nok til almen surf, men har storer problemer når det kommer til flashafvikling visning af mange hjemmesider.

Så behold 8'ern lidt endnu. 9'ern skal nok blive bedre på et tidspunkt.
Avatar billede lasbas Nybegynder
19. april 2011 - 11:15 #2
Kører super godt, lynhurtig... NemID, Flash og Java virker perfekt!
Avatar billede killer_bee Nybegynder
19. april 2011 - 15:17 #3
Chrome? :D