Avatar billede Holme Nybegynder
26. april 2011 - 19:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprette kode til inputpanel

Hejsa
Vi har en maskine med touch-skærm.
Vi bruger maskinen til at registrere fremmødte medlemmer.

Til det formål bruger vi Inputpanel.
Desværre syntes nogle af vores unge at det er sjovt at trykke løs på skærmen hvis de får muligheden ;-)

Kan der sættes kode på a lá pinkode?

Jeg tænker på en funktion der gør, at når man trykker på skærmen kommer der en box eller noget lige op, med krav om pinkode eller password. Og først når det er trykket ind kan man trykke på på skærmen normalt.

Hvis ikke det kan lade sig gøre med Windows' indbyggede Inputpanel må i gerne komme med forslag til andet software hvor det kan lade sig gøre.

Hilsen Lars
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
26. april 2011 - 19:51 #1
Evt kunne i sætte kode på computeren og så bare låse computeren.

Det er selvfælgelig lidt omstændigt at gøre hele tiden..
Avatar billede Holme Nybegynder
26. april 2011 - 22:31 #2
@heinzdmx

Nej, vi vil ikke låse computeren hele tiden.
Det smarte med vores system er, at alle kan se på skærmen hvem der er i klubben.
Derfor touch-løsningen. Og det kan man jo ikke hvis vi låser computeren.

-Lars
Avatar billede Holme Nybegynder
04. december 2011 - 07:47 #3
Lukket