Avatar billede jupitor Nybegynder
03. maj 2011 - 07:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Iphone 4 sikkerhedskopiering mislykkedes

Jeg har for nyligt fået en Iphone 4 32GB gennem mit arbejde. Havde allerede en Iphone 4 16GB og vil gerne overføre mine data til den nye.

Jeg har prøvet at oprette en sikkerhedskopi af den gamle og gendanne den nye uden held.

Jeg har installeret nyeste Itunes 64 bit - nyeste telefon software - lavet en krypteret sikkerhedskopi, men intet virker.

Den starter fint med at beregne resterende tid for gendannelse, men efter et par minutter får jeg besked om at sikkerhedskopiering mislykkedes og intet andet.

Nogen der ved hvad der er galt?
03. maj 2011 - 07:31 #1
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/jupitor Point ude: 570 ? - følg op på disse først. Så får du måske fidusen...
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede jupitor Nybegynder
03. maj 2011 - 12:55 #2
Selvfølgelig - men hvordan kan jeg lukke de gamle spørgsmål jeg stadig har åbne? Nu har jeg i hvert fald nedbragt antallet af point ude
Avatar billede jupitor Nybegynder
05. maj 2011 - 11:06 #3
Ved at anvende en anden pc løste problemet sig.