Avatar billede logdog Nybegynder
07. maj 2011 - 21:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Chrome.

Hej.
Jeg har i længere tid brugt Google Chrome som browser, og den har virket mere eller mindre upåklageligt. Nu er der dog opstået et problem. Når jeg åbner en browser står den blot og loader siden jeg vil ind på, men den kommer ikke frem. Har testet flere forskellige internetadresse med samme resultat, en blank side der bare loader.
Jeg har prøvet at afinstallere Chrome, og installere det igen, uden held.
Er der nogle der har haft samme problem, og har en løsning på dette?
Avatar billede pstidsen Novice
07. maj 2011 - 22:05 #1
Det er ikke tilladt at have to ens spørgsmål åbne! Luk det ene! www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede niels95 Nybegynder
07. maj 2011 - 22:33 #2
Hej logdog

Jeg har ikke haft samme problem. Måske hvis du slettede hele dine browser historik at det ville hjælpe..
Avatar billede pstidsen Novice
07. maj 2011 - 22:40 #3
niels95: du skal ikke lave et svar... Du skriver at det måske virker og hvis du ikke er 100% sikker skal du skrive som kommentar! Når du skriver det som svar, vil det blive hoppet over af folk der måske ligger inde med svaret, da der kommer en lille gul bold udfor spørgsmålet i oversigten, som indikerer at der er kommet et svar ;)
Avatar billede niels95 Nybegynder
07. maj 2011 - 23:09 #4
Okay pstidsen ;)
Avatar billede logdog Nybegynder
08. maj 2011 - 17:06 #5
Jeg har slettet det andet oplæg jeg var kommet til at lave. det var fejl. og jeg har prøvet at slette min historik, men indtil videre har det ikke hjulpet.
Avatar billede dejavu Nybegynder
08. maj 2011 - 19:02 #6
Jeg har akkurat samme problem som dig logdog.
Det er først opstået det sidste døgn og jeg har uden held prøvet samme løsninger som dig...
Mine sider loader halvt og stopper så i "en eller anden proces" - fx kører i-google ind med overskrifter men uden indhold ..
Avatar billede logdog Nybegynder
13. maj 2011 - 20:53 #7
Jeg har fået det fixet, jeg kørte en browser clean, og kørte en malware fjerne som er i google pack. og wups så duede det. så niels får points, for han var den der fik det til at ske :D

mange tusinde tak alle sammen!