Avatar billede simon76 Praktikant
11. maj 2011 - 23:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Iframe på iPhone

Hej Eksperter!

Jeg har et problem med iframe når den skal vises på iphone.
Det drejer sig om denne side: http://bjaerre.dk/klaedefabrik.html

Er det muligt at lave siden så den den også kan vises på iPhone uden problemer?

Mvh.
Simon
Avatar billede hanzelanz Nybegynder
11. maj 2011 - 23:39 #1
Jeg har et problem med iframe når den skal vises på iphone. Hvad er problemet med det?

Og hvad er det for en hjemmeside http://bjaerre.dk/klaedefabrik.html?
Avatar billede hanzelanz Nybegynder
11. maj 2011 - 23:47 #2
Den ser bedre ud end http://klaedefabrik.dk/ er du webmaster derpå?
Avatar billede simon76 Praktikant
11. maj 2011 - 23:49 #3
Problemet er at når siden vises på iPhone er listen oppe i højre hjørne foldet ud. Når man ser den i en browser på computer er listen til at scrolle i.
Giver det mening?
Avatar billede wanze Nybegynder
12. maj 2011 - 01:27 #4
Noget helt andet er: Hvorfor overhovedet bruge et iframe? Det lader til at indholdet er statisk, så det gør kun at siden bliver tungere at indlæse og at du forvirrer Søgemaskiner. Brug i stedet et DIV-element med CSS overflow:auto;.
Avatar billede simon76 Praktikant
12. maj 2011 - 09:12 #5
wanze: Hvordan gør jeg det?
Avatar billede wanze Nybegynder
12. maj 2011 - 15:20 #6
Du fjerner iframet og tager indholdet og sætter det i en <div style="overflow:auto">...</div>. Husk også at sætte samme højde og bredde på som før.
Avatar billede simon76 Praktikant
12. maj 2011 - 15:39 #7
indholdet fra iframen bliver hentet fra en anden side. Er det stadig muligt?
Avatar billede simon76 Praktikant
26. maj 2011 - 08:29 #8
Lukker