Avatar billede gurkha Nybegynder
13. maj 2011 - 11:35 Der er 1 løsning

COM port virker ikke efter genstart

Jeg har en maskine (mediecenter pc) hvor jeg har koblet en gammel COM port remote control receiver til.

Det virker sådan set fint nok, men efter genstart virker den ikke mere.

Det er som om at hvis receiver IKKE er sat til ved boot, så virker det når jeg tilslutter den efter XP er startet op.

Kort: Hvis receiver er sat til ved boot så virker den ikke - men hvis jeg først sætter den i efter Windows er startet op så virker det fint.

Kan man lave en ændring et sted så Windows/BIOS... ikke stjæler den først?
Avatar billede gurkha Nybegynder
05. juli 2011 - 12:58 #1
Lukket...køber en ny fjb i stedet.